ღ❤ღعشق و دوریღ❤ღ

عاشقونه سروناز و کلاه قرمزی

سلام عشقم

خیلی متاسفم که دیشب نتونستم بیام باهات حرف بزنم   اگه امشب تونستی بیاییو باهم حرف بزنیم اینجا بگو کی و چه موقه... .

 

 

سرونااااااااااااازز جوووونم یه عاااااااااااااااالمه دووووست دارم و عمرا ترکت کنم

  عااااشقتم با تمووومه وجودم........

 

راستی گلم من 13 فرودین تا چار پنج روز،یه هفته میام تهران بخاطر مسابقه روبوکاپ، همه ی مدرسه های فرزانگان هستن جز مدرسه شما :(   آخه چرااااا .....   شما هم میاین اونجا دیگه نه؟؟؟

امیدوارم بیایین..وایی فکرشو بکن .. همدیگه رو اونجا ببینیم   وایییی دلم هوررری ریخ   حالا اگه ببینمت چیی مییشههه! قش میکنوم ..  ولی اونجا هم که نمیشه همو بغل کنیم  اشکال نداره هنو نامحرمیم! :(( ............ سرونازگلم خیییییییییییلیی خیییلی خیییییلییی زیااااااااااد دووووووست دارم و میمیرم برات

 

سروناز خودمی..  خب دیگه برم یکم درس مرس بخونم

عااششقتم عسلم  . . .

          به امید دیدار قشنگم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ 11 / 12 / 1391برچسب:,سـاعت نويسنده سـَروِنازــ♥ــاَمیررِضا| |

miss-A