ღ❤ღعشق و دوریღ❤ღ

عاشقونه سروناز و کلاه قرمزی

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام عشقم ......نفسم

چطوری ؟؟؟؟؟؟؟ دلم لک زده برای اس دادنامون...... دیگه دارم میمیرم و طاقت ندارم.وای وقتی اون شبا و روزایی رو یادم می آد که تند تند اس میدادیم و .... ولش کن بهتره نگم تا داغمون تازه بشه

من تا جون دارم به پات میمونم......یه کار میکنم اسممون بیفته رو سر زبونا......عاشقتم و ولت نمیکنم.... اصلا میدونی چیه مث کنه میچسبم بهت.........تو تموم عمر منی... یه لحظه نیست که از فکرم بری بیرون اینو جدی میگم به جون خودت و جون مامان و بابام و جون خودم قسم ، حتی یه لحظه از هم فکرم بیرون  نمیری حتی سر کلاس.....

عزیزم حرف زیااااااد دارم و همچنین یه «آفرین» بخاطر اینکه رفتم پروفایل چندتا از دوستاتو دیدم و فهمیدم چقدر خوبی.....

 البته خدا کنه دور از چشم من با کسی نباشی و گولم نزده باشی که بدجوری دیوونه میشم..... ازت خواهش میکنم اگه کاری کردی که فکر میکنی ناراحت میشم بگو.... توروخدا بگو......

راستی اگه تونستی امشب ساعت 10/30 بیا چت کنیم....... اگه بودم که هیچ و اگر هم نبودم ببخشید

خییییییییلییییییی دوست دارم....انقدر دوست دارم که حتی به شهر و استانت هم علاقه شدید پیدا کردم و هرموقع کسی خونه نیست میزنم شبکه استانتون!!!!

راستی من هنوز قضیه کادو ولنتاینو باورم نمیشه ........ کاملا تو شوکم.. آخه چطوری ممکنه مامانت 300 تومن بخاطر من بده؟؟؟؟ کاش مامان منم همین بود..... اونوقت چی میشد..........

پس حالا که اینطوریه از طرف من آبجی رو ببوس و به مامان هم سلام برسون........البته اگه بی ادبی نیست

.

.

.

بقیه حرفام رو هم با ایمیل میدم بهت

بووووووووووووس



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ 10 / 12 / 1391برچسب:,سـاعت نويسنده سـَروِنازــ♥ــاَمیررِضا| |

miss-A