ღ❤ღعشق و دوریღ❤ღ

عاشقونه سروناز و کلاه قرمزی

وقتی بهت یه حرفی میزنم و تکرار میکنم ولی گوش نمیدی........این یعنی برو بمیر و خفه شو......

و منم درواقع امروز از گریه خفه شدم چون کسی خونمون نبود سه چار ساعت و منم...... داغون شدم......دستت درد

نکنه . این جواب عشق پاکمه نه؟ باهات هیچ کاری ندارم و دعا میکنم شنبه بمیرم..... زندگی من تو بودی و حتی

درسمم و علاقه ام به علم بازم کمتر از عشقم به تو بود......خییییییییلییییییییی کمتر و من یه دیوونه بودم....

تو به درد همون " بوووووس" میخوری. منو میخوای که چی؟ اصلا معلومه عاشق نیستی.......ازت نمیگذرم عاشقم

کردی و.......

خداحافظت......

ممنون با گریه راهیم کردی اون دنیا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ 26 / 11 / 1391برچسب:,سـاعت نويسنده سـَروِنازــ♥ــاَمیررِضا| |

miss-A