ღ❤ღعشق و دوریღ❤ღ

عاشقونه سروناز و کلاه قرمزی

میدونی کابوس یعنی چی؟میدونی عشق یعنی چی؟ واقعا معنیشو میفهمی؟ میفهمی هر شب گریه یعنی چی؟

میفهمی کابوس های وحشتناک چه طعمی داره؟ اونم هر شب؟ میدونی روانی شدن یعنی چی؟ میدونی با وفا موندن

یعنی چی؟اونم به کسی که یه بارهم ندیدیش و کنارت نبوده؟

چه بدونی چه ندونی این حرفا حال هر روز منه... حاضرم بمیرم فقط یه بار ، یه ثانیه صداتو بشنوم حتی اگه بگی برو

گمشو....

امروز کابوس دیدم که بهت زنگ زده بودم و تو گفتی که من یه دوست دختر جدید پیدا کردم و تورو نمیخوام .......

من با گریه هام چیکار کنم؟من با دوری تو چیکار کنم؟

دارم میمیرم از غم عشقت ، دیوونه شدم......

من یه عاااااااااااااااااااااااااااااشقم من ازت جدا نمیشم ، اما تو خواستی برو ........

من دیوونتم اصلا نمیشه تو کلمه توصیفش کرد......

خداااااااااااااااااااااایااااااااااااااااااااا............

امروز کلی برات قرآن خوندم و دعا کردم با کلی آرزو.......

کی میشه صداتو بشنوم.......



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ 25 / 11 / 1391برچسب:,سـاعت نويسنده سـَروِنازــ♥ــاَمیررِضا| |

miss-A