ღ❤ღعشق و دوریღ❤ღ

عاشقونه سروناز و کلاه قرمزی

 

سلام عزیزم

کاملیا اخه من کی دلتو شکستم؟ ا    من عاشقتم و یه عالمه دووست دارم ... اخه چی شده که میگی دیگه عاشقم نیستی و... ها؟  تو اون سایته هم همه ی کسایی که منو میشناسن میدونن که من عاشق تو هستم و فقط تورو میخوام و همیشه درمورد تو بهشون میگم و اینکه چقدر برام عزیزی و همه ی زندگیم تویی و دووست دارم و اگه عاشقت نبودم این حرفا رو بهشون نمیزدم و نمیگفتم که من عاشق کاملیا هستم و.......

من هنوزم عااششقتم سروناز... و بعضی وقتا یهو میزنم زیر گریه و به تو اون خاطرات قشنگمون فکر میکنم و فقط اشک میریزم.... دیشب هم تنها بودم و گوشه اتاق نشسته بودم و گریه میکردم و تمومی هم نداشت و بعدش همونطوری که نشسته بودم خوابم برد ....  خیلی دلم گرقته بود   ، کاش میشد حداقل از دور ببینم یا برا چند ثانیه صداتو میشنیدم....  ببخش اگه ناراحتت کردم و دلتو شکستم..متاسفم

کاملیا جونم  نفسم خییییییلی زیاااد.... قد تموم کهکشونو تموم ستاره ها دووست دارم و عاشقتم 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ 25 / 11 / 1391برچسب:,سـاعت نويسنده سـَروِنازــ♥ــاَمیررِضا| |

miss-A