ღ❤ღعشق و دوریღ❤ღ

عاشقونه سروناز و کلاه قرمزی

 چییییی تو مسنجر آن میشم؟؟؟؟؟!!!!

کاملیاجونم چند روزه که من کم میام نت اخه لپتابو ازم گرفتن..اینو به دوستت گفته بودم که بت بگه... و هرموقه هم که میام سر نت به مسنجرم نمیرم و اصلا آن نمیشم و کسیو برا حرف زدن و چت کردن ندارم..از اون موقه که گفتی تو مسنجر نمیتونم حرف بزنم دیگه نمیرم و گاهی برا اینکه بدونم آن هستی یا نه میرم اونجا که بعدش هم میام بیرون ... واقعاا عجیبه  اخه من که تو یاهومسنجر نیستم چطوری منو آن نشون میده؟!؟؟ ااه دیوونه شدم  اخه چرا همیشه همه چی ضد منه و ........

کاملیا اینجا نمیشه که بهت توضیح بدم  باید تو یه چت روم باهات حرف بزنم رو در رو...,..و دقیقا نمیدونم که چه کار بدی کردم.. خب من برات همه چیو توضیح میدم.. و چرتو پرت نمیگم  از خودمم دروغ نمیبافم.

 با اینکه میدونم ازم ناراحتی ولی... بوووس بوووس.

 

وای کاملیا دیگه باس برم فعلا

 دووست دارم دووووست دارم  مماااچ



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ 23 / 11 / 1391برچسب:,سـاعت نويسنده سـَروِنازــ♥ــاَمیررِضا| |

miss-A