ღ❤ღعشق و دوریღ❤ღ

عاشقونه سروناز و کلاه قرمزی

 ایییییییییییییییییییییییی... واقعا بهت میگن باقلوا خاتون ؟!!!؟؟؟ هههه  جااااااالبهـ

اوا یادم رف سلام کنم .. سللام هلوووی من  زننننننننننننندگییییم

بووووووووس بوووووووس بوووووووووس

 

چططوری جوجو؟ خوبی دیگه ایششاللا

 

کاملیاجونم من دیگه نمیرم اهواز، اختیاریش کردن  منم خییلی دلم نمیخواس برم که دیه نمییرم و میمونم پیششت

 

  کاملیاجووووونم یه عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالمه دووووووووووووست دارم

بووووووووووس بووووووووووس بوووووووووووووووووووووووسس بوووووووووووووووووووووووووووس

   بوووووووووووووس     بووووووووووووس    بوووووووووووووووووووووس         بووووووووووووووووووس

 

عااششششقتم

...بازم میخوام بوووست کنم 

 

...بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس....

ولی..خب دیگه گفتی کم ببوسمت ..  

 

 عجقم مواظب خودت باش

فعلا بابای نفسم

 

 

 راسسی کادو ولنتاینو چطوری برات  بفرستم ؟!؟؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ 18 / 11 / 1391برچسب:,سـاعت نويسنده سـَروِنازــ♥ــاَمیررِضا| |

miss-A