ღ❤ღعشق و دوریღ❤ღ

عاشقونه سروناز و کلاه قرمزی

آخه من چی بگم بهترینم..........چی دارم بگم درمقابل این حرفای قشنگ و عاشقونت....به خدا کم آوردم باورم نمیشه

هنوزم دوستم داشته باشی اونم دراین حد..دارم بال درمیارم کسی مث تورو دارم ... پسری که واقعا عاشقه... وقتی

نوشته هاتو میخونم قندتو دلم آب میشه و کلی قربون صدقت میرم....

الهی من فدات بشم......ولی پررو نشو بشین درستو بخون......بی ادب چرا معدلت کم شد هاااااااااا؟؟بچه بد......

راستی مواظب خودت باش داری میری راهیان نور.........اه چرا اجباریه آخه......

بیخیال......دووووووووووووووووووست دارم رویای من........

راستی منو بچه ها باقلوا خاتون صدا میکنند!!!!

بوووووووووووووووووووووس

بابای

موااااااااااااااااااااااظب خودت باش

نفسمی

اینم بگم داییم دیروز تبریز بود

خب دیگه....

بابای عشششششششششششششششششششششششششقم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ 17 / 11 / 1391برچسب:,سـاعت نويسنده سـَروِنازــ♥ــاَمیررِضا| |

miss-A