ღ❤ღعشق و دوریღ❤ღ

عاشقونه سروناز و کلاه قرمزی

سلام.......نه فراموشت نکردم ولی با اون حرفای پسره خیلی دلم لرزید کلی فحش به خودم دادم که خرت شدم...

ولی هنوز امید دارم و احساسم میگه که تو منو دوست داری و پسر بی ریا و خوبی هستی.... خیلی دوست داشتم با

هم حرف میزدیم مخصوصا الانا که همش بارون میباره و هوا حس و حال عاشقونه داره ..... اما من صبر میکنم توهم صبر

کن چون صبر بهترین چیزه و به خودت هم آرامش بده و با خدا باش تا آروم باشی اگه خودتو عذاب بدی بدتر از عشقمون

دلسرد میشی .....بخند و شاد باش البته نه اون شادی که کلا منو یادت بره..

فقط یه چیزی ... اصلا به من ایمیل نده و تو مسنجر هم پیام نذار یا پیام نده...... بذار تنها راه ارتباطمون از وب باشه...

توروخدا ...وگرنه مامانم میفهمه.......

خب حالا یه خبر خوووب.........

عشقت تو یه مدرسه تیزهوشان معدل 19.5 گرفته.....بزن کف قشنگه رو!!!!!!

توهم معدلت رو بنویس و  از خودت خبر بده و بگو چیکارا میکنی و از خریدای عیدت بگو و..........

دوووووووووووووست دارم

بابای



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ 14 / 11 / 1391برچسب:,سـاعت نويسنده سـَروِنازــ♥ــاَمیررِضا| |

miss-A