__


ღ❤ღعشق و دوریღ❤ღ

عاشقونه سروناز و کلاه قرمزی

سلام

 کاملیا خیلی وقته که باهات حرف نزدم... خییلی دلم برات تنگ شده و دیگه on نمیشی..نگرانتم

 نکنه منو فراموش کنی و قید عشقمون و همه چیو بزنی...  نهههه

کاملیا بازم میگم اون پسره بخاطر این میگفت امیر دوست نداره و نسبت به تو سرد شده چون میخواست به تو برسه و تنها با اون حرف میتونست تورو ازم دور کنه... وگرنه اگه میخواست یه کار خوب بکنه و بخواد در حقت خوبی کنه خب چرا بعده اون حرف گفته بیا با من دوست شو و حتی شمارشو بهت داده؟؟

 به ارواح خاک داییم  به جون مامانم به جون خودم  قسم به عشقمون من تورو دوست دارم و به خدا اصلا یه ذره هم از دوستیم نسبت به تو کم نشده و نخواهد شد و هنوزم که هنوزه قبل از خواب اس ام اساتو میخونم و با یاد تو میخوابم و دعا میکنم که به هم برسیم و فراموشم نکنی و بازم اسمتو تو کف دستم مینویسم و اسمتو تکرار میکنم و هی میگم سرونازم دوست دارم و...   به جون خودم راست میگم من هنوزم عاشقت هستم و دروغ نمیگم و.....

فردا هم میدونم با اون پسره ی عوضی چیکار کنم و حسابشو میذارم کف دستش که دیگه ازین غلطا نکنه  اصلا سمت دختری نره و.....   کل کلاس هم این دعوا و حرفایی رو که به تو زده رو میدونن  وتصمیم گرفتن ی حال اساسی به اون الاغه بدن و به..... بندازنش, و دیگه من باهاش کاری ندارم. کاملیا تو کلاس همه میدونن که من چقدر دوست دارم و عاشقتم جون من حرفشو باور نکن  من دووست دارم

 ...ولی کاش میفهمیدی که چه حس و حالی دارم و چقدر  برام مهم و با ارزش هستی و دیوونه وار عاشقتم... کاش...

کاملیا به حد کافی بینمون فاصله هست نذار بیشتر از این از هم دور بشیم و منو به فراموشی بسپری و دیگه هیچ حسی نسبت بهم نداشته باشی و...

 

قسم به قطره قطره ی اشکام  قسم به خدایی که میپرستی من بازم دیوونه وار دووست دارم و عاشقتم و جونمم برای رسیدن به تو میدم

.............

 

 

شبت بخیر عزیزم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ 14 / 11 / 1391برچسب:,سـاعت نويسنده سـَروِنازــ♥ــاَمیررِضا| |

miss-A