ღ❤ღعشق و دوریღ❤ღ

عاشقونه سروناز و کلاه قرمزی

 سلاام عزیزدلم

امیدوارم حالت خووب باشه و سرحال..

 

چند روز پیش ینی سه چار روز قبل از روز ولنتاین منو آبجیم درمورد ولنتاین حرف میزدیم و حرف از کادوی ولنتاین بود که مامانم بهم گفت بیا برات پول بدم برو هرچی که دلت خواست برای دوست دخترت بگیر و.....   وایی نمیدونی که چقدر خوشحال شدم..و رو هوا بودم  و بعد بهم سیصدتومن داد ولی همشو پسش دادم و فقط 100تومن گرفتم و خودمم پول گذاشتم روش و........ و رفتم خرییدم

همیین جوجوخوشگل یکی یدونه ی من

 

 عااااااششششششششقتم سروناز و یه عاااااالمه دوست دارم و میپرستمت


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ 10 / 12 / 1391برچسب:,سـاعت نويسنده سـَروِنازــ♥ــاَمیررِضا| |

miss-A