ღ❤ღعشق و دوریღ❤ღ

عاشقونه سروناز و کلاه قرمزی

 وایی بلاخره تونستم باهات حرف بزنم ... هـــــــــــــررررااااآااا

سلام عشق نازم

حالت چطوره؟ امیدوارم که خوووبه خوووب باشی و سالم و سرحال

...کاملیا جونم منم مثل تو خیییلی دووست دارم که همین الان باهات حرف بزنم و صدای نازتو بشنوم.. خییلی دلم تنگ شده برات   کاش تو این روزای سرد و بارونی کنار هم بودیم و همدیگه رو بغل میکردیم... اشکال نداره باید صبور باشیم و صبر کنیم تا به هم برسیم و تمام آرزو ها و رویاهامون برآورده بشن و.... به خونواده هامون مخخصوووصصا مامانامون ثابت کنیم که ما واقعا واقعا و از ته دل همو میخوایم و عاششق و دیوونه ی همیم و تا نفس میکشیم کنار هم میمونیم و...

و قوول قوووول میدم که تورو که همه ی جوونمی رو فراموش نمیکنم و واقعا همیشه به یادتم و از فکر و ذهنم نمیری بیرون عشششقم


راستی کاملیاجونم مارو این هفته ینی روز چهارشنبه میبرن اهواز نمیدونم حلبچه ست یا شلبچه یا فلپچه!خلاصه فک کنم همون راهیان نوره مششهوره... خودشم اجباریه و کللللی بدبختی داره ولی با این حال کلی نقشه و طرح برا این مسســافـرت ریخته بودم که کل راه رو راحت با تو حرف بزنم و بگیم و بخندیییم و حاال کنیم ولی حییف که نشد... اینم اشکال نداره..بزرگ میشیم یادمون میره 


واااییییییییییی چقد خوششحالم که دارم با تو حرق میزنم و میدونم که میخونی و از دستم دلخور نیستی

      


 کاملیا جونم نمره امم همین جا اعلام بکنم که خییلی خوب نیست  ینی تعریفی نداره و یه کوچولو کمه

 و خرید مرید هم نمیکنم چون دراین مووورد با مامی و آقا بابا خوان قهرم....


عجقم معدل تووپت مبارکت باشه! و قرررررررربوووووووووووووووووووونت برم با اون مغز انیشتنیت و ارسطوییت و و و و.......!

 بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووسس بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

بووووووووووووووووووووووووووس




راسی ببخش که یکم دیر این متنو مینویسم و میذارم  آخه یه بار نوشتم که کلا همشون یهو پاک شدن و یکمم درس داشتم که نشد زودتر ازینا بنویسم"


بازم بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس



 عااشششششقتم سرونازم... ای زننننننننننندگیم و ایی همه ی هسسستیه من و بـود و نبودم


بووووووس


   شبت خوش نفسم

خووب لالا کنی دنیای من


 ممممااااااچــــ......


 با بای باقلوای من

 

 

 خیییییییییییییییییییییییییییییییییییلیی دووست دارم کامیلیای ممن



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ 14 / 11 / 1391برچسب:,سـاعت نويسنده سـَروِنازــ♥ــاَمیررِضا| |

miss-A